poniedziałek, 18 października 2010

...urodziny imieniny...


14 komentarzy:

Rydia pisze...

Wow ,świetny pomysł z tymi kartami z kalendarza , bardzo mi się podobają :)

Galeria Papieru pisze...

GENIALNE!!!

Huma pisze...

Pomysł z kalendarzowymi kartkami super! Ta męska jest genialna!!!

Ewik21 pisze...

bombowe obie , chłopczyk mnie norrrrmalnie rozwala***

justineart pisze...

ale fajny pomysł !

Gosia S. pisze...

Cudne! A ja szukam pomysłu na 18-tkową kartkę, mogę się zainspirować?

coco.nut pisze...

fantastyczny pomysł, świetne wykonanie i super efekt!!!

brydzia58 pisze...

dziękuję za Wasze komentarze, potrzeba mi było dzisiaj trochę pozytywnej energi od Was :)

Gosia S. - będzie mi bardzo miło :) jeśli moja praca będzie dla Ciebie inspiracją :)

nowalinka pisze...

Aaa ta z ludkiem czadowa :) u mnie one czekają na lepsze czasy ;)

Kasia pisze...

Ta druga szczególnie fajna! :)

jolanta.m pisze...

super!!!
wyjątkowe i pomysłowe!:)
a ludzik boski:)

Beata pisze...

Pomysłowe i świetnie wykonane! ;)

toryburchshoesbags pisze...

Kids have their own intellect of style which can be even more personage than adults. the north face coatsKids sneakers are so striking with dazzling colors and eye-catchy designs and they promote the previous protected steps of the kid. Kid's sneakers appear in all ranges and brands. Moncler
Sneaker Shoes are delight for kids as they take pleasure in matching their shoes with the outfit they are donning. Also,Moncler
the womens sneakers play vital part in adding to their style, and also support them in their daily activities and exercise.

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

świetne! bardzo oryginalne !